Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

Ερρως ανίκατε μάχαν!!!

Παιδιά τον ξαναείδα!(Ποιόν;)Τον Ιάσονα!Θα μου πείτε ναι και;
Δεν είναι όμως το ίδιο να βλέπεις αυτόν που "αγαπάς" μετά από ...έναν ΑΙΩΝΑ!!
Πραγματικά !'Ημουν όπως τον είδα για πρώτη φορά!Κοκκινισμένη,με ένα χείμμαρο συναισθημάτων να με κατακλίζει και ... με ένα ΞΥΔΙ στο χέρι!(ευλογημένο το ξύδι)*
Με κοίταξε τον κοίταξα ,του χαμογέλασα,μου χαμογέλασε!(οχ,μου χαμογέλασε!!)'Ημουν (και είμαι) ευτυχησμένη!Και τότε ακουσα να μου λέει "να μπείς σήμερα facebook!"του απάντησα με ένα νεύμα...
Περιμένω να τον βρω στο facebook!ΓΙΟΥΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!

                       Σας αγαπώ και(τον) αγαπώ,
                             Vasileia :)
*την πρώτη φορά που τον είδα ήταν στο mini market της γειτονιάς και τον ρώτησα πόσο κάνει το ξίδι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου